| 
      
		 
		
          
        Otazky pre Vas: 
          
        
		
        1. Ako casto chodievate takto napriec krajinou a preco? 
         
        Teplé a slunečné počasí zláká k jízdě snad každého, nejen majitele vozu 
        Ferrari. 
        Kolik času mám právě k dispozici, podle toho volím trasu.  
        Nejraději vyjíždím na akci na některém ze závodních okruhů.  
        Rád si užiju síly stroje v bezpečí s vhodným zázemím a zkouším, co já se 
        strojem, 
        či stroj se mnou, svedeme.  
         
        Na Slovensko jsem já osobně přijel se svým Ferrari poprvé.  
        Poprvé je zde i Ferrari Owners Club Česká republika. 
        Jde o historicky první mezinárodní akci českého oficiálního klubu 
        majitelů Ferrari,  
        jen nedávno založeného, 
        Máme zde mimořádnou příležitost k pořízení historických snímků a osobně 
        mám 
        příjemný pocit z toho, že jsem "u toho".  
        Na této akce vzali účast i majitelé Ferrari, kteří v klubu organizovaní 
        nejsou, ale jsou mými přáteli, či známými ze závodních okruhů či 
        z různých vyjíždkových akcí, které se často organizovaly ještě před  
        založením tohoto oficiálního klubu.  
         
         
        2. Preco ste sa rozhodli prave pre znacku Ferrari? 
         
        Zlákalo mne kouzlo sportovního odkazu, které značku Ferrari doprovází. 
        Jako žák jsem závodil a vyhrával okresní i krajské přebory v cyklistice, 
        potom o druhu mých vozidlech rozhodovala ta která profese.  
        Poté, kdy jsem to nutně potřeboval a vozil se v takřka 
        "jezdící kanceláři" s řidičem , (pozn.: poslední BMW AXL 750) 
        se konečně mohu věnovat také trochu tomu, co mne osobně zajímá. 
        Jsem ferraristou a poměrně dlouho (od roku 1984) majitelem závodních 
        chrtů - greyhoundů,  
        kteří s sebou také nesou silné kouzlo sportovního odkazu.  
        Jejich design nebyl zkoušen v aerodynamickém tunelu, ale šlechtěn 
        tisíciletími.  
        Nemají na sobě nic, co by zbytečně zpomalovalo jejich výkon, každé deko 
        navíc se u nich,  
        stejně jako u závodních Ferrari, počítá.  
        Tak jako greyhounda směla kdysi vlastnit pouze šlechta, tak i při 
        pořizování  
        Ferrari si potenciálního kupce v Maranellu napřed prověří, než mu 
        vozidlo prodají.  
        Oba racing fenomény velmi obdivuji a velmi si je užívám. 
         
         
        3. Stretavate sa s obdivnými pohladmi ludi, ked niekde zaparkujete? 
         
        Jsem potěšen, asi jako každý, když mne někdo předjíždí proto, aby si 
        Ferrari mohl 
        prohlédnout, někteří prosí, abych zpomalil. S hrdostí k příslušnosti ke 
        značce 
        vždy vyhovím. Podstatně méně jsem potěšen, když mi v pražské ulici 
        nečekaně před  
        jedoucí vozidlo vstoupí s omluvnými posunky skupinka turistů a začnou se 
        fotit.  
        K zaparkovanému vozidlu se někdy nemohu prodrat a mnohdy čekám až 
        skupinka  
        fotografujících a prohlížejících prořídne.  
        Není to všude a v každou hodinu stejné, s nejsilnějším obdivem značky 
        Ferrari  
        se setkávám na turisticky silných místech v Praze. 
         
         
        4. Kolko aut je registrovanych vo vasom ferrari klube? 
         
        To je dotaz spíše na předsedu našeho klubu, pokud jde o přesná čísla, 
        neboť 
        přihlašování nových členů stále probíhá.  
        Náš klub se takříkajíc teprve narodil a za sebe mohu říci, že je trochu 
        škoda, že se tak nestalo dříve. Ale zase bych nebyl přítomen této 
        historicky první mezinárodní akce Ferrari klubu.  
        Dnešního dne je zde více než deset Ferrari z Česka a několik ze 
        Slovenska.  
        členy klubu lze předpokládat dle klubového odění, ve kterém i mne na 
        této  
        akci můžete vidět.  
         
         
        5. Kde ste sa spoznali s Jožkom Rážom? 
         
        Nabídka spolupráce přišla ze Slovkoncertu a nedala se odmítnout. 
        Pracovat s Elánem byla pro mne čest a já mohu neskromně prozradit své 
        přesvědčení, 
        že si vybrali v té době toho nejlepšího mistra zvuku s vlastním 
        špičkovým sound systémem. 
        Z těchto důvodů jsem po osmi letech zanechal svého zaměstnání, pro které 
        jsem promoval  
        na vysoké škole a doplnil jsem řady svobodných umělců na Slovensku.  
        Do teamu jsem, myslím si, zapadl dobře a nemusel se věnovat pouze 
        zvukařině, ale i  
        managementu techniky jako celku. Mohl jsem si koncertů více užívat. Byl 
        jsem tomu rád, 
        protože jsem byl předtím i aktivním amatérským hudebníkem, který hrál na 
        flétnu, kytaru 
        a saxofon a ne špatně jsem i zpíval.  
        Fenomén jménem Elán mne doslova "dostal".  
         
         
        6. Aka farba ferrari najviac prevlada vo vasom klube? 
         
        Myslím že vede červená barva v různých valérech. 
         
         
        7. Je to drahy konicek? 
         
        Myslím že není nejlevnějším, ale ani nejdražším ze všech možných 
        koníčků. 
        Je však jedním z nejúžasnějších.  
        Sedíte na tvrdém nepohodlném sedadle, cítíte zřetelně kvalitu vozovky 
        pod sebou. 
        Pokud máte spolujezdce, nedomluvíte se.  
        Žádné rádio, žádné zprávy z rozhlasu, DVD, nebo navigace.  
        Za sebou máte řvoucí motor a dotknete-li se plynového pedálu, zamíchá 
        vám to mozek.  
        Cítíte sílu stroje, vnímáte "koně" pod kapotou a řeknete si - to je 
        super pocit. 
        Zkrotil jsem několik set koní. Tento adrenalin by "oživil i mrtvého".
         
        Všechny "jezdící obýváky" jdou v tu chvíli stranou a jste okouzlen jen 
        Ferrari.  
         
        Dakujem a pekny den prajem! 
   | 
      
		 |